reklama

Sex s mojou ex

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Na nohy sa mi lepil sneh

a na tvár mi sadala zima

ale ja som nás znova videl

tam na úbočí toho kopca

vo vysokej letnej tráve

ktorá ihneď poslušne uľahla

pod váhou našich tiel

a obstála nás živou hradbou

ktorá sa vlnila spolu s tebou

šepkajúc všetkému navôkol

milenci, milenci, milenci...

Tá tráva dnes už dávno nie je

aj vtáky a motýle z nej odleteli

ale ten kopec si nás stále pamätá

a korienky tráv si spievajú legendy

o dvoch ľuďoch, ktorí sa tak milovali

že ešte aj po rokoch spod snehu volajú

to je on, oživuje naše sny, prichádza leto!

Rastislav Ďurove

Rastislav Ďurove

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Básnik je kormidelník myšlienky,plaví sa oceánom tajomstieva pod hladinou slovpátra po cintoríne lodí.Tam sa vraj začína nebo...vlastnenebo.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáStratosféra(S)nový svetTao je haiku / haiku je taoSci-fi lyrikaVlastné nebo a tak...Veci okolo násPoviedkyOzveny začiatkov

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu